• امروز : جمعه - 27 مهر - 1403
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3873 امروز 0
3
در سی‌ودومین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشهد صورت گرفت؛

تاکید بر پیگیری برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی

  • کد خبر : 37051
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
تاکید بر پیگیری برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی
سی‌ودومین جلسه هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با دستور کار نگاهی به اخبار و اقدامات گذشته، گزارشی از جلسات هیأت نمایندگان و طرح مسائل اقتصادی استان و... برگزار شد. در ان نشست، در خصوص برخی از مسائل و مشکلات اقتصادی استان تبادل نظر صورت گرفت و بر لزوم رفع موانع سرمایه‎‌گذاری در این خطه تاکید گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: اعضای هیات رئیسه در ابتدای این نشست در خصوص عملکرد کمیسیون‌های اتاق خراسان رضوی به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خصوص کمیسیون مسئولیت اجتماعی و ارتقای اخلاق کسب و کار تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر گردید موضوع به اعضای هیات نمایندگان ارجاع شود.

وی افزود: بحث و تبادل نظر اعضای هیات رئیسه اتاق مشهد در خصوص انتظارات بخش خصوصی از مدیران جدید و آینده دستگاه‌های اجرایی استان و… از دیگر محورهای این نشست بود.

به گفته امتی، تاکید بر نقش آفرینی پررنگ اتاق بازرگانی مشهد به عنوان مشاور نهادها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و بخش‌های دولتی و تصمیم‌گیر استان و عملکرد موثر در این حوزه، از دیگر مباحثی بود که درباره آن بحث گردید. همچنین، تاکید شد که باید به سمت و سویی برویم که از سرمایه‌گذاری در استان حمایت شود و موانع و مشکلاتی که در چرخه فعالیت اقتصادی استان است، با پیگیری از مسیر مناسب و صحیح، مرتفع گردد.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=37051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.