• امروز : جمعه - 5 مرداد - 1403
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
کل 3507 امروز 0
3
مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی خراسان رضوی مطرح کرد

تاکید بر انتقال تجربه بزرگان و ارائه آموزش‌های تخصصی در بوتکمپ مهارت‌های کارآفرینی

  • کد خبر : 12177
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تاکید بر انتقال تجربه بزرگان و ارائه آموزش‌های تخصصی در بوتکمپ مهارت‌های کارآفرینی
مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: در بوتکمپ‌های آموزشی- تجربی مهارت‌های کارآفرینی، نوآوری و رهبری، سعی داریم بحث آموزش و تجربه را کنار یکدیگر به نوجوانان خلاق انتقال دهیم و از این طریق، به رشد خلاقیت آنان کمک کنیم.

به گزارش روابط ‌عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «پیام رشیدی» در حاشیه نشست «صندلی تجربه» به عنوان یکی از برنامه‌های چهارمین بوتکمپ آموزشی- تجربی مهارت‌های کارآفرینی، نوآوری و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نوجوانان برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی و ارزش آفرینی، نیازمند اخذ آموزش و تجربه هستند و به همین منظور ما در چهارمین رویداد این بوتکمپ به سان دوره‌های گذشته، بر این مقوله‌ها تاکید داریم. در این رویداد، کارگاه‌های آموزشی مختلفی از جمله تیم‌سازی، نوآوری و خلاقیت برگزار می‌شود که به بهره‌وری ذهن افراد کمک می‌کند.

رشیدی با اشاره به اهمیت کسب تجربه در سنین نوجوانی، بیان داشت: نوجوانان خلاق باید با محیط کسب و کار آشنا شوند و تجربه کسب نمایند. به همین جهت بازدید از کارخانه‌ها و محل تولید محصولات صنعتی را در این بوتکمپ پیش بینی کرده‌ایم و در روزهای گذشته به همراه این نوجوانان از یکی از واحدهای تولید سیمان در استان بازدید کردیم.

مدیر مرکز آموزش اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: بسیاری از نوجوانان گمان می‌کنند محیط کسب و کار صرفا همان قاب بیرونی است که ما آن را مشاهده می‌کنیم و بیشتر بحث آن، منافع مادی و موقعیت‌های اجتماعی و موارد این چنینی است. در صورتی که بعد از بازدیدهای تجربی متوجه می‎شوند هرچه کسب و کار بزرگتر باشد، چالش‌ها و مسائل آن نیز بزرگتر است و هیچ کارآفرینی بدون دغدغه نیست.

وی ادامه داد: بخشی از انتقال تجربه در بوتکمپ آموزشی- مهارتی، از طریق سلسله نشست‌های «صندلی تجربه» صورت می‌گیرد و این نوجوانان پای صحبت نام‌آوران و بزرگان صنعت می‌نشینند و با طرح سوالات و دغدغه‌های ذهنی خود در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار، از تجربه بزرگان استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=12177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.