• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 3114 امروز 6
5
رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران مطرح کرد:

توسعه صادرات مستلزم استفاده از متخصصان برندینگ برای عرضه محصولات در بازارهای جهانی است

  • کد خبر : 14302
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
توسعه صادرات مستلزم استفاده از متخصصان برندینگ برای عرضه محصولات در بازارهای جهانی است
رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اگر به دنبال توسعه صادرات کشور هستیم، باید مسائل قانونی از جمله رفع تعهد ارزی به عنوان یکی از چالش‌های کنونی صادرکنندگان، مرتفع شود. در حوزه تولید نیز، نظارت بر تولید و افزایش کیفیت مواد اولیه بسیار مهم است. استفاده از متخصصان برندینگ برای چگونگی عرضه محصولات در بازارهای جهانی و مواردی از جمله توانمندسازی تولیدکنندگان، برگزاری رویدادها و تدوین برنامه‌های ترویجی و آموزشی نیز موضوعات دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، «مرتضی حاجی آقامیری» در حاشیه اجلاس هیات نمیاندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های این کمیسیون تصریح کرد: این کمیسیون در چهار بخش «مقررات زدایی و تنقیه و پایش مقررات»، «توانمندسازی فعالان فرش، هنر، صنایع دستی و صنایع فرهنگی»، «برگزاری رویدادها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها» و «گسترش شبکه و ایجاد پروژه‌هایی از هم افزایی میان افراد مختلف و توسعه بازارهای صادراتی» فعالیت می‌کند. این موضوعات برنامه‌ریزی شده و همه برنامه‌ها برای کمیسیون‌های منتاظر استانی فرستاده شده تا بتوانیم از نظرات آنان نیز استفاده کنیم.

وی افزود: بر این اساس می‌توانیم موضوعات مرتبط با هر استان را به کمیسیون متناظر آن در استان‌ها بسپاریم تا بتوانیم در انتهای دوره گزارشی از کل استان‌ها را تجمیع کنیم و به عنوان گزارش ملی کمیسیون ارائه کنیم. امیدواریم با حمایت جمعی کمیسیون‌های استانی و ملی بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی، خروجی قابل قبولی داشته باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=14302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.