• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل 3116 امروز 2
4

برند استنلی چطور دوباره جان گرفت؟

  • کد خبر : 21552
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
برند استنلی چطور دوباره جان گرفت؟
یک بطری 40 اونسی استنلی داستان موفقیت چشم‌گیر مدیریتی است که یک نام تجاری قدیمی را با یک پلتفرم بازاریابی جدید ترکیب کرد؛ بااینحال رهبر کسب وکار جدید از مهارت‌هایی برخوردار است که می‌تواند قابل توجه باشد.

به گزارش اکوایران، برند 110 ساله استنلی برای تولید محصولات محکم، قابل اعتماد و باکیفیت شناخته می‌شود که مورد علاقه مردانی بود که خارج از خانه کار می‌کردند یا وقت خود را در فضای باز می گذرانند (مصرف کنندگان اصلی آن در ابتدا سربازان جنگ جهانی دوم بودند)، تا تولید رنگ‌های جدید براساس مد روز که با تعصب مورد توجه جمعیتی کاملا جدید از زنان و نوجوانان است.

دوران توسعه فرهنگی این برند توسط “ترنس ریلی” رهبری می­‌شود که در سال 2020 به استنلی ملحق شد. اما او چگونه فرصت بازاریابی را شناسایی کرد؟ واقعیت این است که ریلی علاوه بر بینش و تجربه بازاریابی، از مهارت‌­های رهبری سازمانی عالی نیز بهره می‌­برد.

یک مشکل رایج در رهبران جدید و نوظهور این است که باید همه ایده‌های عالی را ارائه دهند. درحالی که این باور کاملا نادرست است. تیم‌­ها تاحد زیادی به شناسایی فرصت‌­ها و بهبود اجرا کمک می‌­کنند. رهبری کسب و کار ریلی حاوی درس­‌هایی است منجر به موفقیت استنلی شد.

ذهنیت و رفتار یادگیری
ترنس ریلی پس از پیوستن به استنلی، گوش دادن و یادگیری از تیم فعلی را در اولویت قرار داد. او روزهای اول کاری خود را به یادگرفتن هرچه بیشتر از کارمندان با مصاحبه از آن‌ها اختصاص داد. در یکی از همین گفتگوها بود که ایده بهره گیری از مدل لیوان­‌های نی دار استنلی کوئنچر را از یکی از کارمندان فروش گرفت. کارمندان به او اطلاع دادند که این مدل در میان جامعه ای از زنان یوتا محبوب است. با اینحال، این ایده تنها زمانی مطرح شد که ریلی وارد شد و شروع به توجه به همکاران کرد بدون اینکه برنامه کاری خود را در اولویت قرار دهد.

اولویت دادن به یادگیری بهترین ذهنیت برای مدیرانی است که به یک شرکت جدید می پیوندند و همینطور هر کارمندی که وارد یک نقش یا پروژه جدید می‌شود. بهترین راه برای ایجاد حمایت از ایده شما این است که دیگران احساس کنند شنیده می‌شوند، مشارکت دارند و مورد توجه قرار می‌­گیرند، و این با گوش دادن شروع می­‌شود.

به همه سطوح گوش کنید
ریلی تنها از گزارش‌­های مستقیم یا ارشدترین مدیران بازخورد دریافت نکرد. او فرهنگ به اشتراک گذاری ایده‌ها از همه سطوح را تشویق و پرورش داد.

نظرات و پیشنهادات کارکنان که مستقیما درگیر فرآیند اجرا هستند اغلب نادیده گرفته می‌شود. اولویت‌­های مدیریت معمولا به خوبی ردیف نمی‌شود و کارمندان پایین­‌تر احساس می­‌کنند که برای رساندن نظرات خود به بالا نیازمند وساطت بیشتری هستند. موفقیت برنامه “رئیس مخفی” نشان داد که تماشای یک مدیر که تلاش می‌کند چالش‌­ها و فرصت‌­های روزمره که کارمندان خط مقدم با آن مواجه هستند را درک کند چقدر نادر و جذاب است. بنابراین تقویم­ و تعاملات تان را مرور کنید و تلاش کنید فضا را برای ملاقات با کارمندان در همه کارهای و سطوح ایجاد کنید. و مهم‌­تر اینکه، محیطی را پشتیبانی کنید که در آن مدیران به تیم­‌های خود برای ارائه ایده‌­هایشان قدرت می‌دهند.

تحسین کنید
در هر مصاحبه‌­ای که ترنس ریلی در مورد موفقیت خود در استنلی انجام می‌دهد از کارمندانی که این ایده را به او داده اند یاد می‌کند. رهبر کسب و کار بودن به این معنا نیست که باید هر فکری را خلق کنید، بلکه به این معناست که چگونه باید ایده‌ها را به یک استراتژی برنده تبدیل کنید. این کار با کارمندانی شروع می‌شود که می‌خواهند ایده‌هایشان را با شما به اشتراک بگذارند.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=21552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.