• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 3092 امروز 1
4
در همایش «بررسی قابلیت‌های بازار سرمایه و آینده آن» بررسی می شود::

چشم‌انداز بازار سرمایه در سال اژدها

  • کد خبر : 22138
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
چشم‌انداز بازار سرمایه در سال اژدها
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌ رضوی گفت: به منظور بررسی، تشریح و شفاف‌سازی عوامل و متغیرهای موثر بر بازار سرمایه در سال 1403 برای فعالان اقتصادی، همایشی با عنوان «بررسی قابلیت‌های بازار سرمایه و آینده آن» در تاریخ(پنج‌شنبه)  26بهمن‌ماه به میزبانی اتاق مشهد برگزار خواهد شد.

فرهاد سحرخیز، ضمن دعوت از فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به این موضوع برای شرکت در رویداد مذکور، عنوان کرد: در این همایش ضمن بررسی انواع روش‌های تأمین مالی از طریق بورس، به بررسی وضعیت این بازار در بازه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خواهیم پرداخت و توامان تأثیر متغیرهای کلان بودجه سال ۱۴۰۳ بر بازار سرمایه، مرور می‌شود.

وی با ذکر این توضیح که کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق مشهد یکی از اهداف خود را ارتقای دانش و آگاهی فعالان اقتصادی نسبت به ظرفیت‌های بازار سرمایه و تحولات احتمالی در متغیرهای آن تعریف نموده، خاطر نشان کرد: دکتر حمیدرضا دانش‌کاظمی، عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار به عنوان سخنران مدعو این رویداد، آخرین نکات، آموزش‌ها و تحلیل‌های لازم را در این حوزه برای مخاطبان این همایش بیان خواهند کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق بازرگانی به دشواری تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی در شرایط حال حاضر کشور اشاره کرد و متذکر شد: در این وضعیت، استفاده از روش‌های نوین تأمین مالی از طریق بورس و بازار سرمایه می‌تواند در بحث تأمین نقدینگی به کمک فعالان اقتصادی بیاید. موضوعی که متأسفانه تاکنون کمتر مورد توجه بنگاه‌های اقتصادی استان بوده است.

سحرخیز متذکر شد: توامان این بخش ظرفیت‌ها و اقتضائاتی دارد که اگر فعالان اقتصادی از آن‌ها آگاه و نسبت به فراز و فرودهایش هشیار باشند، بهره گیری از ظرفیت بازار مذکور میسر خواهد بود.

گفتنی است؛ همایش «بررسی قابلیت‌های بازار سرمایه و آینده آن» پنج شنبه، ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۳۰ در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌ رضوی برگزار خواهد شد و دکتر حمیدرضا دانش‌کاظمی، عضو شورای عالی بورس اوراق بهادار در این رویداد به بررسی «انواع روش‌های تامین مالی از طریق بورس»، «آینده بورس در بازه‌های زمانی کوتاه و بلند مدت» و همچنین «تاثیر متغیرهای کلان بودجه سال ۱۴۰۳ در بورس» خواهد پرداخت. علاقه‌مندان به استفاده از این همایش که به صورت رایگان برای مخاطبان برنامه‌ریزی شده، می‌توانند در این لینک ثبت‌نام انجام دهند.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=22138

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.