• امروز : شنبه - 14 مهر - 1403
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
کل 3831 امروز 4
1
در سی‌یکمین جلسه هیات رئیسه اتاق مشهد صورت گرفت؛

در سی‌یکمین جلسه هیات رئیسه اتاق مشهد صورت گرفت؛

  • کد خبر : 36477
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
در سی‌یکمین جلسه هیات رئیسه اتاق مشهد صورت گرفت؛
سی‌ویکمین جلسه هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با محوریت طرح و بررسی مسائل کمیسیون‌های تخصصی- مشورتی اتاق، بررسی پیشنهاد برگزاری همایش بهبود محیط کسب و کار در آذرماه 1403 و نیز تبیین طرح موزه مفاخر اقتصادی استان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: در ابتدای این جلسه، موضوعات مرتبط با کمیسیون‌های مشورتی- تخصصی اتاق مشهد و آیین نامه اتاق ایران درباره انتخاب هیات رئیسه کمیسیون‌ مطرح گردید و مقرر شد به منظور تصریح هر چه بیشتر در این حوزه، مکاتبه‌ای با اتاق ایران انجام شود.

وی افزود: برگزاری همایش بهبود محیط کسب وکار در آذرماه امسال موضوع دیگری بود که در این جلسه طرح شد و مقرر گردید مطالعات و کارشناسی بیشتری درباره آن صورت پذیرد و طرح برگزاری این همایش بار دیگر در جلسه هیات رئیسه اتاق ارائه گردد.

امتی اذعان کرد: طرح ایجاد موزه مفاخر اقتصادی استان در اتاق خراسان رضوی به پیشنهاد یکی از تشکل‌ها نیز در این جلسه بررسی شد و درباره آن تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید درباره چندوچون اجرای این طرح و نحوه گزینش و انتخاب و شناسایی مفاخر اقتصادی استان، مطالعه و کارشناسی بیشتری صورت گیرد و سپس، موضوع در جلسات آتی هیات رئیسه به بحث گذاشته شود.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=36477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.