• امروز : یکشنبه - 29 مهر - 1403
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
کل 3884 امروز 0
3

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی صادرات 

  • کد خبر : 37404
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی به مناسبت روز ملی صادرات 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، در پیامی به مناسبت 29مهرماه روز ملی صادرات، تلاش‌های فعالان این بخش را گرامی داشت و بر اهمیت این بخش در روند توسعه اقتصاد کشورمان تاکید کرد. 
در متن پیام «محمدرضا توکلی‌زاده» آمده است:
«بیست‌ونهم مهرماه، روز ملی صادرات، نمادی از تلاش و همت والای مردان و زنانی است که با پشتکار و تعهد خویش، پرچم پُرافتخار ایران عزیز را در بازارهای جهانی به اهتزاز درآورده‌اند. این روز فرصتی است تا از همه شما صادرکنندگان گرانقدر که با درایت و دانش، مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور را هموار می‌سازید، تجلیل نماییم.
صادرات، به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار، نه تنها موتور محرکه اقتصاد ملی به شمار می‌آید، بلکه گامی بلند در راستای افزایش تعاملات جهانی، تقویت اشتغال و ارتقای جایگاه استان و کشور در عرصه‌های بین‌المللی است.
شما صادرکنندگان سرافراز با عبور از موانع و چالش‌های فراوان، به خوبی توانسته‌اید ظرفیت‌های اقتصادی ایران اسلامی را در عرصه‌های جهانی معرفی و تثبیت نمایید.
اینجانب به نمایندگی از تمامی فعالان عرصه اقتصادی، فرارسیدن روز ملی صادرات را صمیمانه به شما تلاشگران خستگی‌ناپذیر تبریک عرض می‌نمایم و امید دارم که با همت والای شما، آینده‌ای درخشان برای اقتصاد کشورمان رقم بخورد و نام ایران عزیزمان بیش از پیش در بازارهای جهانی بدرخشد.
لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=37404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.