• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل 3070 امروز 0
6
رئیس انجمن خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی تاکید کرد

وصول مطالبات و حفظ منافع بخش خصوصی، ماموریت اصلی هیات نمایندگان منتخب در اتاق دهم

  • کد خبر : 6649
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
وصول مطالبات و حفظ منافع بخش خصوصی، ماموریت اصلی هیات نمایندگان منتخب در اتاق دهم
رئیس انجمن خدمات فنی ‌و مهندسی خراسان‌رضوی معتقد است هیات نمایندگان آینده اتاق استان باید به صورت همه جانبه پاسخگوی مطالبات بخش خصوصی باشند و تمام تلاش‌شان را در راستای وصول مطالبات و حفظ منافع بخش خصوصی انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، «محسن خندان‌ دل» در حاشیه برگزاری دهمین انتخابات هیات نمایندگان اتاق استان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به تجربه‌ای که طی دوره‌های گذشته با حضور در انتخابات اتاق مشهد داشته‌ام، کیفیت و شرایط برگزاری انتخابات سال جاری را در مقایسه با دوره‌های گذشته بسیار مطلوب‌تر ارزیابی می‌کنم. محیط مناسب برگزاری انتخابات، افزایش تعداد صندوق‌های رای، تیم اجرایی جوان و پرانرژی و… از مولفه‌های مثبتی بود که حین برگزاری دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق مشهد مشاهده می‌شد.

وی افزود: مطالبات فعالان اقتصادی از اتاق بازرگانی می‌بایست براساس مفاد اساس‌نامه اتاق باشد و فعالان اقتصادی نباید انتظاراتی خارج از ظرفیت‌های اتاق داشته باشند. بنا به عقیده بنده، هیات نمایندگان آینده اتاق استان باید به صورت همه جانبه پاسخگوی مطالبات بخش خصوصی باشند و تمام تلاش‌شان را در راستای وصول مطالبات و حفظ منافع بخش خصوصی انجام دهند.

رئیس انجمن خدمات فنی ‌و مهندسی خراسان‌رضوی اضافه کرد: توجه به اجرایی شدن قانون بهبود محیط کسب‌وکار و اهتمام جدی برای مطالبه از مسئولان در این زمینه نیز، از دیگر ارکان مهمی است که هیات نمایندگان اتاق دهم می‌بایست مدنظر قرار بدهند.

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=6649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.