هیات ویژه دیپلماسی اقتصادی خراسان رضوی در سفر خود به ازبکستان، در تاشکند با محمدعلی اسکندری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان، دیدار و درباره راهکارهای توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور گفتوگو کرد. اعضای این هیات همچنین در نشستی جداگانه با مشاور ارشد رئیس اتاق بازرگانی تاشکند، مسیرهای گسترش همکاریهای اقتصادی، تجاری و سرمایهگذاری را بررسی کردند. در این سفر، بر ایجاد کمیته مشترک همکاری میان اتاق خراسان رضوی و اتاق بازرگانی ازبکستان تاکید شد و تفاهمنامه همکاری میان کانون زنان بازرگان استان خراسان رضوی و انجمن بینالمللی بانوان کارآفرین ازبکستان به امضا رسید. این ماموریت اقتصادی زمینهای برای معرفی ظرفیتهای خراسان رضوی، گسترش همکاریهای منطقهای و تقویت نقش بخش خصوصی در دیپلماسی اقتصادی فراهم کرد.



