• امروز : جمعه - 5 مرداد - 1403
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
کل 3507 امروز 0
3
اعضای کمیسیون‌های تخصصی دوره دهم اتاق ایران مشخص شد

عضویت 11 نفر از اعضای هیات نمایندگان اتاق مشهد در کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران

  • کد خبر : 11507
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
عضویت 11 نفر از اعضای هیات نمایندگان اتاق مشهد در کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران
به دنبال اعلام اولویت‌های سه‌گانه اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی 19 گانه اتاق، فهرست نهایی اعضای هر کمیسیون مشخص شد. بر این اساس، 11 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان بخش خصوصی ایران حضور خواهند داشت.

به‌منظور تشکیل کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران پس از استعلام از اعضای هیات نمایندگان اتاق در خصوص عضویت در کمیسیون‌های ۱۹ گانه، نمایندگان اولویت‌های سه‌گانه خود را در مهلت مقرر اعلام کردند. اولویت‌های اعلام شده بر اساس مقررات پیش‌بینی شده در شیوه‌نامه اداره کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران مورد بررسی قرار گرفت و فهرست نهایی اعضای کمیسیون‌های تخصصی بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی اعضای هیات نمایندگان تنظیم و پس از تأیید هیات رئیسه اتاق ایران ابلاغ و اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی خراسان رضوی، «حسین محمدیان» به عضویت کمیسیون توسعه صادرات غيرنفتي و «محمود امتی» به عضویت کمیسیون حمل و نقل، ترانزيت و لجستيك درآمدند.

«فرهاد سحرخیز» در کمیسیون سرمايه‌گذاري و تامين مالي، «علي محمد شريعتي مقدم» در کمیسیون كسب و كارهاي نوين و دانش بنيان و «احمد سلحشور» در کمیسیون كشاورزي عضویت یافتند.

اما سه نفر از اعضای هیات نمایندگان اتاق مشهد شامل «عبداله يزدان بخش»، «حسين محمودي خراساني» و «محمدمهدي شكورزاده» عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران شدند.

«احمد اثني عشري» و «مجيد محمدنژاد» نیز به عضویت کمیسیون ماليات، كار و تامين اجتماعی درآمدند و «غلامرضا نازپرورصوفياني» عضو کمیسیون معدن و صنايع معدني شد.

لینک فهرست اعضای نهایی در کمیسیون‌های 19 گانه اتاق ایران

بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده، انتخابات کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۹ و ۳۰ مردادماه برگزار خواهد شد.

فهرست اعضا

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=11507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.