• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 3108 امروز 0
3

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی، انتخاب «صمد حسن زاده» را به ریاست اتاق ایران تبریک گفت

  • کد خبر : 20622
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی، انتخاب «صمد حسن زاده» را به ریاست اتاق ایران تبریک گفت
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در نامه‌ای خطاب به «صمد حسن‌زاده»، رئیس پارلمان بخش خصوصی ایران، انتخاب وی را برای تصدی این مسئولیت تبریک گفت.

در متن پیام تبریک «محمدرضا توکلی‌زاده» آمده است:

«انتخاب شایسته حضرتعالی را به ریاست اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، که نشان از توانمندی و حُسن اعتماد هیات نمایندگان به حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای حضرتعالی در راستای ادای امانتی بزرگ و ارتقای جایگاه بخش خصوصی کشورمان، آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

پارلمان بخش خصوصی ایران برای قریب به یکصد و چهل سال، خانه و محملی جهت گردهم‌آیی و همگرایی فعالان اقتصادی سرزمین عزیزمان بوده و برجسته‌ترین نهاد مدنی و تشکلی بخش خصوصی به شمار می‌آید که شایسته جایگاهی درخور در عرصه تصمیم‌سازی اقتصادی کشور است.

امید است در سایه مدیریت حضرتعالی و همراهی اعضای محترم هیات رئیسه، شاهد تعالى اتاق ایران به عنوان فراگیرترین نهاد و نماد بخش خصوصی، ارتقای جایگاه اتاق های استانی و تقویت بنیان تشکل های وابسته باشیم.»

رئیس اتاق مشهد همچنین در پیام دیگری خطاب به «حسین پیرموذن»، نایب رئیس سوم اتاق ایران، کسب رای اعتماد هیات نمایندگان را برای تصدی این مسئولیت  به وی تبریک گفت و برای او در این جایگاه، آرزوی موفقیت نمود.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=20622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.