• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل 3125 امروز 6
3

معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

  • کد خبر : 22218
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با حضور گسترده فعالان اقتصادی حوزه گردشگری، گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و مسئولان، هم اکنون در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. غرفه خراسان رضوی در این رویداد، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری سرمایه‌گذاری استان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد، غرفه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خراسان رضوی، با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و با همکاری کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی مشهد به مساحت ۶۰۸ متر مربع در این نمایشگاه برپا شده است. این غرفه شامل: بخش‌های گردشگری هتل‌ها، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی، شهرداری‌ها و موسسات فعال در حوزه گردشگری، گوهرسنگ‌ها و صنایع دستی است.

در روز نخست این رویداد، هیئت‌های تجاری و گردشگری از کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، کره جنوبی، روسیه و افغانستان و همچنین استاندار تهران از غرفه خراسان رضوی بازدید کردند.

«ناصر غفران»، نایب رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق مشهد و «امید خدادادی» دبیر این کمیسیون، به عنوان نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی در این نمایشگاه، طی نشست‌ها و جلساتی، به تشریح ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری برای مخاطبان پرداختند.

«سید جواد موسوی»، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز در خصوص این نمایشگاه گفت: در این دوره استان خراسان رضوی با تاکید بر ظرفیت‌های حوزه زیارت و زیرساخت‌های مرتبط با زیارت در نمایشگاه حضور دارد. این نمایشگاه، فرصت آشنایی فعالان حوزه گردشگری با ظرفیت‌های این حوزه و تبادل نظر پیرامون اقدامات و برنامه‌های گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با دعوت از مردم برای بازدید از غرفه خراسان رضوی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: غرفه خراسان رضوی از ۲۳ تا ۲۷ بهمن ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران سالن B۳۸ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=22218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.