• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل 3070 امروز 0
3
3 استراتژی منحصر به فرد دایسون

حاصل استایل و کارایی

  • کد خبر : 22869
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
حاصل استایل و کارایی
تقریباً دیگر هیچ شرکت مدرنی وجود ندارد که محصولات 10 و یا 20 سال گذشته خود را بفروشد. برخلاف بسیاری از شرکت‌های سنتی مثل کوکاکولا و یا مک دونالد دنیای تکنولوژی ابتکار را می‌طلبد. همین اصل دایسون را به پیش رانده و در جهان پرآوازه کرده است.

دایسون شرکتی محبوب و پیشتاز در صنعت لوازم خانگی است که به تازگی در دنیا آوازه خوبی پیدا کرده. تقریباً دیگر هیچ شرکت مدرنی وجود ندارد که محصولات 10 و یا 20 سال گذشته خود را بفروشد. برخلاف بسیاری از شرکت‌های سنتی مثل کوکاکولا و یا مک دونالد دنیای تکنولوژی ابتکار را می‌طلبد. همین اصل دایسون را به پیش رانده و در جهان پرآوازه کرده است اما کیفیت را هم نباید فراموش کرد. دایسون خود را متعهد به ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت می‌داند. محصولات در فرایند تولید از آزمون‌های سختی می‌گذرند تا در نهایت برچسب درخشان کمپانی دایسون را با خود حمل کنند. دایسون محصولات زیبا و خلاقانه‌ای می‌سازد که هر فردی آرزوی داشتن آن را در خانه‌اش دارد. محصولاتی با کارکرد ساده و در عین حال کاربردی که انگار از آینده به امروز آورده شده‌اند. 

1. مدرن باشید

دایسون می‌داند که برای محبوب شدن در یک بازار شلوغ با انواع کالاها و قیمتها باید محصولی واقعاً منحصر به فرد ارائه دهد و با پشت سر گذاشتن مداوم مرزهای فناوری و مهندسی تا حد خوبی به این هدف رسیده است. به عنوان مثال سشوار سوپرسونیک دایسون دارای فناوری پیشرفته جریان هوا است که در نتیجه خشک شدن سریعتر و کاهش آسیب به مو را به همراه دارد همین کافی است تا دایسون در میان تمام تولیدکنندگان قدیمی برتری خود را نشان دهد و بدرخشد. وجه تمایز دیگر دایسون طراحی شیک و مدرن محصولاتش است. این شرکت می‌داند که مصرف‌کنندگان علاوه بر عملکرد خوب محصولاتی را می‌خواهند که در خانه‌هایشان بدرخشد. محصولات دایسون دارای خطوط تمیز، رنگ‌های جسورانه و طراحی مینیمالیستی هستند که یقیناً برای دوست‌داران هنر مدرن جذاب خواهد بود.

2. برندسازی را دست‌کم نگیرید!

اغلب مشتریان دایسون آن را به عنوان شرکتی لوکس و ایدهآل می‌شناسند. اما چگونه یک شرکت چنین شهرتی پیدا می‌کند؟ شرکتهای زیادی هستند که دست به دامان یک لوگوی خاص و زیبا و یا تبلیغات گسترده می‌شوند؛ اما این همه چیز نیست چرا که برندسازی در اولین قدم رضایت مشتری را می‌طلبد؛ زیرا این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند که چه برندی محبوب شده و چه برندی محکوم به شکست خواهد بود با این دیدگاه دایسون نه تنها مشتریان جدیدی را جذب می‌کند بلکه موقعیت خود را هم در بازار بهبود می‌دهد. عامل حائز اهمیت دیگر در محبوبیت بین مردم کمک به حفظ محیط زیست است مردم کارخانه ای را نمی‌خواهند که محیط زندگی آنها را آلوده کند و به بهای تولید محصولات لاکچری زیستگاه سایر جانداران را تخریب کند. دایسون نیز این موضوع را به خوبی می‌داند و در در این زمینه تلاش می‌کند تا بهترین باشد. نوآوری را هم نباید فراموش کرد اما مگر لوازم خانگی چقدر جای پیشرفت و بهبود دارند؟

3. پس از فروش مشتریان را به فراموشی نسپارید

 این تصمیم را دایسون می‌گیرد! این برند از ویژگی‌هایی در محصولاتش استفاده می‌کند که در هیچ شرکت دیگری یافت نمی‌شود. چرا که به اعتقاد دایسون باید همواره فراتر اندیشید. به عنوان مثال یک جاروبرقی معمولی وظیفه اش را برای جارو کردن انجام می‌دهد اما می‌توان آن را مبتکرانه ساخت، درست مثل دایسون! جارو برقی‌های این برند با مکش قدرتمند و سیستم فیلتراسیون پیشرفته خود نه تنها کف را تمیز می‌کنند بلکه هوای داخل خانه را نیز پاکیزه نگه می‌دارند. همین چیزهاست که باعث تمایز برند شما از سایر رقبا می‌شود و برنده را تعیین می‌کند. در عصر دیجیتال کمتر شرکتی است که به تبلیغات سنتی پایبند مانده بااشد و قدرت رسانه امروز را فراموش کند. دایسون نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت از پلتفرم‌های دیجیتال مختلف برای ارتباط با مخاطبان استفاده می‌کند. شاید شما هم محتوای جذاب دایسون را در شبکه‌های اجتماعی دیده باشید. از فرایند لذت بخش تولید محصول در کارخانه گرفته تا توصیفات کاربران و آموزش‌های استفاده از محصولات خارق‌العاده آن. به علاوه دایسون از مشتریان دعوت می‌کند تا تجربه خود از کار با محصولات را به اشتراک بگذارند، حتی اگر تجربه خوبی نباشد! چرا که متخصصان دایسون 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند و هیچ‌گاه کاربران را به حال خود رها نمی‌کنند.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=22869

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.