• امروز : یکشنبه - 10 تیر - 1403
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
کل 3380 امروز 3
2
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

دولت چهاردهم، از پتانسیل بخش خصوصی واقعی در جهت توسعه اقتصادی استفاده کند

  • کد خبر : 29533
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
دولت چهاردهم، از پتانسیل بخش خصوصی واقعی در جهت توسعه اقتصادی استفاده کند
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: دولت آینده در راستای دستیابی به توسعه اقتصادی و تحقق رشد در این حوزه، باید از پتانسیل بخش خصوصی واقعی استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، «حسین محمودی خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید متشکل از متخصصین و کارشناسانی باشد که با ارائه راه‌حل‌های دقیق و عملیاتی، اقتصاد کشور را از بحران‌های موجود فعلی نجات دهد. در واقع، رویکرد دولت باید تمرکز بر اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌نگر باشد و با توجه به پتانسیل‌های موجود و تعامل سازنده با دنیا، مسیر مبادلات تجاری را با سایر کشورها فراهم کند؛ چرا که مسیر رشد و توسعه از  تمرکز بر داشته‌هایمان و تعامل سازنده با دنیا می‌گذرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: متاسفانه به دلیل وجود قوانین دست‌وپاگیر در کشور، دچار خودتحریمی شده‌ایم و از امکانات و پتانسیل بسیار در داخل کشور غافل بوده‌ایم. هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده که از ظرفیت‌های موجود به خوبی بهره‌برداری کنیم. یکی از این پتانسیل‌ها، وجود فعالان اقتصادی و بخش خصوص واقعی است که می‌توان از توانایی آنان در جهت تحول اقتصادی در عرصه بین‌المللی استفاده نمود.

رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود دولت چهاردهم در راستای عمل به قانون، از تجربیات و پیشنهادات بخش خصوصی استفاده کند. علاوه بر این، دولتمردان باید به منویات رهبری در خصوص تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» جامه عمل بپوشانند و از مشارکت مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی بهره بگیرند؛ قطعا تحقق این مهم در راستای توسعه اقتصادی می‌تواند مثمرثمر واقع گردد.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=29533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.