• امروز : شنبه - 6 مرداد - 1403
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3507 امروز 0
3
رئیس اتاق خراسان رضوی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره فرهنگستان نوآوری نوجوانان اعلام کرد:

تلاش برای توانمند‌سازی نسل فردای آینده‌سازان و کارآفرینان کشور، در فرهنگستان نوآوری اتاق مشهد

  • کد خبر : 12329
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
تلاش برای توانمند‌سازی نسل فردای آینده‌سازان و کارآفرینان کشور، در فرهنگستان نوآوری اتاق مشهد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: فراهم کردن زمینه توانمند‌سازی نسل فردای آینده‌سازان و کارآفرینان کشور، هدف اصلی برگزاری رویداد فرهنگستان نوآوری نوجوانان طی چهار دوره از سوی اتاق مشهد است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد؛ «محمدرضا توکلی زاده»، در اختتامیه چهارمین بوتکمپ آموزشی- تجربی مهارت‌های کارآفرینی، نوآوری و رهبری فرهنگستان نوآوری اتاق خراسان رضوی، بیان کرد: حضور نسل نوجوانان در این رویداد، تلاشی برای آشنایی با مبانی فعالیت‌های اقتصادی و ارزش‌آفرین، آموزش مهارت‌های راهبری و نوآوری و هدایت آن‌ها در مسیر اقدامات مولد و کارآفرینی است.

او ضمن تاکید بر اهمیت استمرار برگزاری این جنس رویدادها که بستر جانشین‌پروری را در عرصه مدیریت اقتصادی فراهم می‌کند، متذکر شد: نسل جوان و نوجوان ما انگیزه‌ها و اندیشه‌های زیبایی دارند که اگر حمایت شوند، آینده‌ای زیبا برای این سرزمین خواهند ساخت.

وی خطاب به نوجوانان حاضر در این رویداد گفت: امکانات و ظرفیت‌های امروز با سال‌ها و دهه‌های گذشته تفاوت دارد. زندگی در حال حاضر، به گونه‌ای متلاطم‌تر است؛ اما آنچه امروز شما نوجوانان در صورت استفاده از فرصت‌ها به دست می‌آورید، بیش از آن چیزی است که در گذشته با تلاش بسیار به دست می‌آمد. در واقع، وجود امکانات و زیرساخت‌های نوین که دسترسی به امکانات و اطلاعات را تسهیل نموده، نعمت و موهبت بزرگی برای نسل جدید به شمار می‌آید، توامان در عرصه رقابت نیز شتاب فزاینده‌ای را شاهدیم که باعث می‌شود هر ایده برای تبدیل شدن به یک فرصت اقتصادی، مجال اندک و ارتقای مستمر نیاز داشته باشد.

توکلی زاده ادامه داد: جذابیت برگزاری چنین دوره‌هایی، حضور نسل جوان و ایده‌پردازی است که وارثان اصلی این کشور هستند و باید به مانند فرزند خود در آینده از این مرز و بوم مراقبت کنند. انگیزه‌هایی که در وجود نوجوانان و جوانان حاضر در این رویداد وجود دارد، ما را به خلق آینده‌ای بهتر امیدوار می‌سازد. هدف اتاق خراسان رضوی در هنگام راه‌اندازی این دوره‌های آموزشی و انتقال تجربه این بود که در ساختن آینده استان و کشور به دست نسل آینده، سهمی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=12329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.