• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 3087 امروز 0
5
رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم توجه به نقش کلیدی صنعت حمل ونقل در توسعه ظرفیت‌های اقتصادی

  • کد خبر : 22812
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
لزوم توجه به نقش کلیدی صنعت حمل ونقل در توسعه ظرفیت‌های اقتصادی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: بخش زیادی از ظرفیت‌های اقتصادی کشور و توسعه صنعتی، وابسته به حوزه حمل و نقل است و با توجه به نقش کلیدی این حوزه در عرصه اقتصاد، ضروری است در راستای رفع موانع و مشکلات پیش پای فعالان این صنعت تلاش شود.

«محمدرضا توکلی‌زاده»، در آیین سی‌امین سال تاسیس انجمن صنفی شرکت های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی، اظهار کرد: تمامی فعالان اقتصادی در عرصه کاری خود به نوعی با بخش حمل و نقل در ارتباطند و این صنعت به طور مستقیم و غیرمستقیم، نقشی کلیدی در کسب‌وکارها و تداوم حیات آنها ایفا می‌کند؛ لذا ما همه خود را جزئی از خانواده بزرگ حمل‌ونقل کشور و استان می‌دانیم.

او افزود: فعالان اقتصادی بر این امر صحه می‌گذارند که منافع حاصل از رونق حمل‌ونقل، عامه جامعه را بهره‌مند می‌سازد و هر چقدر فعالیت در این عرصه با تسهیل و تسریع بیشتری همراه باشد، زنجیره تامین و توزیع کالا تقویت می‌شود.

توکلی زاده تصریح کرد: در حال حاضر، اجرای پروژه‌های عمرانی و تامین زیرساخت‌هایی که بتواند تسهیل حمل کالا، ارتقای ظرفیت ترانزیت، توسعه تجارت و رونق فعالیت در این حوزه‌ها را منتج شود، مطالبه بخش خصوصی استان است.

کارنامه درخشان انجمن حمل‌ونقل خراسان رضوی در حوزه آموزش

«احمد زمانیان»، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل خراسان رضوی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه انجمن در این سال‌ها در حوزه آموزش سنگ تمام گذاشته است، افزود: با تلاش انجمن و همکاری اتاق بازرگانی استان، دوره‌های مختلف آموزشی برگزار گردید که خروجی آن قبول شدگان آزمون در یکی دوسال اخیر است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و امور مرزی اتاق بازرگانی مشهد تصریح کرد: این انجمن گرچه عنوان خراسان رضوی را یدک می‌کشد؛ اما عملکرد آن در سطح ملی است و در تمام حوزه‌های ملی حضور پررنگ دارد و تنها تشکل استانی در کشور است که به لحاظ تجربیات در بسیاری ازکارگروه‌های کشوری مانند روان‌سازی ترانزیت و شورای عالی ترابری کشور عضویت دارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی، زمانیان در پایان اظهار امیدواری کرد که در آینده جوانانی که سکان این انجمن را به دست می‌گیرند، بتوانند با عملکرد خود بهتر از گذشتگان انجمن را به قله‌های موفقیت برسانند.

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=22812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.