• امروز : شنبه - 17 شهریور - 1403
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
کل 3705 امروز 0
7
در بیست و چهارمین جلسه هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی بررسی شد؛

آیین‌نامه کمیسیون‌های تخصصی اتاق مشهد در حال نهایی شدن است

  • کد خبر : 29612
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
آیین‌نامه کمیسیون‌های تخصصی اتاق مشهد در حال نهایی شدن است
بیست و سومین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با دستورکار ادامه بررسی پیشنهادات اصلاحی آیین نامه کمیسیون‌های تخصصی- مشورتی اتاق مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: دفتر امور هماهنگی کمیسیون‌ها و شورای نظارت راهبردی کمیسیون‌های اتاق خراسان رضوی، پیرو نشست پیشین هیات رئیسه، پیشنهادات اصلاحی آیین‌نامه کمیسیون‌های تخصصی- مشورتی را مطرح نمودند و اعضای هیات رئیسه اصلاحاتی در خصوص آن مشخص کرده و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند. بر این اساس، با تبادل نظر صورت گرفته، آیین نامه کمیسیون‌های تخصصی- مشورتی اتاق مشهد، تقریبا نهایی شد.

وی افزود: تبیین گزارشی از همایش‌های بهبود محیط کسب و کار اتاق مشهد که در سنوات گذشته برگزار گردیده، دیگر دستورکار این نشست بود که توسط دبیرکل اتاق به هیات رئیسه ارائه گردید. ششمین دوره این همایش در سال 1397 با همکاری اتاق ایران در مشهد برگزار ‌شد و با توجه به وقفه‌ای چند ساله در برگزاری آن، با اعضای هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی درباره اجرای مجدد این رویداد در اتاق مشهد، به مشورت گردید.

امتی افزود: تاکید هیات رئیسه بر این بود که این موضوع با تفکیک حوزه‌های مختلف اقتصادی، با مشارکت کمیسیون‌ها و واحدهای اتاق و با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و به هیات رئیسه ارائه شود تا تصمیم نهایی در خصوص برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این رویداد و با هدفگذاری بر روی حوزه‌های مختلف اقتصادی اخذ گردد.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=29612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.