• امروز : شنبه - 17 شهریور - 1403
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
کل 3705 امروز 0
9
با حضور رئیس اتاق بازرگانی مشهد و جمعی از نمایندگان استان صورت گرفت؛

افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان در اتاق بازرگانی خراسان رضوی

  • کد خبر : 31041
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان در اتاق بازرگانی خراسان رضوی
با حضور رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و برخی از اعضای هیات نمایندگان و روسای کمیسیون‌های این اتاق و جمعی از وکلای مردم استانمان در مجلس شورای اسلامی، دفتر مجمع نمایندگان استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، این دفتر با هدف ایجاد تعامل نزدیک‌تر میان نمایندگان مردم و فعالان اقتصادی استان و همگرایی موثرتر بخش خصوصی استان و مجلس شورای اسلامی، در حوزه تقنین و اصلاح قوانین و کمک به بهبود محیط کسب و کار، راه‌اندازی شده است.

«محمدرضا توکلی‌زاده»، رئیس اتاق خراسان رضوی در آیین افتتاح این دفتر، ابراز امیدواری کرد که این اتفاق، تعاملات و هم‌افزایی بیشتر میان نمایندگان استان در خانه ملت و پارلمان بخش خصوصی خراسان رضوی در راستای رفع مشکلات و موانع کسب‌وکارها را به دنبال داشته باشد و در غایت امر، ثمرات این هم‌افزایی، در اقتصاد استان مشهود گردد.

«محسن زنگنه»، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شعار سال جاری، بنای نمایندگان استان، بر هم افزایی و همراهی با تولیدکنند‌گان و فعالان اقتصادی در جهت رشد اقتصادی استان و انجام اقداماتی موثر در این حوزه است.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای به منظور رفع موانع تولید با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان تاکید کرد و گفت: افزایش میزان سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی، موضوع مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد و ضروری است اقدامات موثری در راستای این مهم انجام پذیرد تا شاهد تحقق سرمایه‌گذاری‌های کلان در استان باشیم.

 

 

زنگنه یادآور شد: در استان‌های بزرگ کشور کارهای زیادی صورت گرفته که منجر به سرمایه‌گذاری‌های عظیم در بخش صنعت و کشاورزی شده است. لازم است به طور جدی برای عقب نماندن استان در این حوزه، تلاش کنیم. همچنین، باید با همت جمعی به دولت تازه نفس چهاردهم کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=31041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.