• امروز : شنبه - 5 آبان - 1403
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
کل 3913 امروز 6
8
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی عنوان کرد:

مرحوم «مظاهری»، کارآفرینی پیشرو در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

  • کد خبر : 32387
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
مرحوم «مظاهری»، کارآفرینی پیشرو در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد «محمد مظاهری»، مدیرعامل فقید شرکت صنعتی جهان افروز گفت: مرحوم مظاهری به عنوان یک انسان خیّر و خدوم، همواره در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بود و کارآفرینان جوان باید چنین رفتار و منشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، «محمدحسین روشنک» در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرحوم مظاهری یک کارآفرین برتر و نمونه، فردی با اخلاق، دلسوز و تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و جامعه بود. فردی که تشکل‌گرایی و کارآفرین ‌پروری از ویژگی‌های بازر شخصیتی‌او بود.

وی افزود: مرحوم مظاهری، بنیانگذار شرکت تولیدی و صنعتی جهان افروز به عنوان یکی از صنایع دیرینه و دارای قدمت خراسان رضوی بود؛ از این رو، تاثیر شاخصی در تولید لوازم خانگی به ویژه گرمایشی و سرمایشی در استان و کشور داشت.

روشنک با بیان اینکه مرحوم مظاهری از اعضای برجسته و عضو اسبق هیات نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد بود، تصریح کرد: مظاهری علاوه بر فعالیت‌های تشکلی، یک انسان خیّر و خدوم بود و در بسیاری از حوادث غیرمترقبه و حوزه‌های مختلف نسبت به انجام کار خیر پیش قدم می‌شد و در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همواره پیشرو بود. وی انسانی اخلاق مدار بود و در صورت بروز اختلاف میان فعالان اقتصادی، برای رفع آن اختلاف پیش‌قدم می‌شد تا بنگاه‌های اقتصادی و حوزه کارآفرینی از این حیث دچار زیان و خسارت نشوند. مرحوم مظاهری یک کارآفرین واقعی در ابعاد مختلف و شخصیتی قابل احترام برای تمامی فعالان حوزه اقتصاد استان و کشور بود.

روشنک خاطرنشان کرد: ما طی سال‌های گذشته، کارآفرینان بسیار شاخص و توانمندی را از دست دادیم که باید زحمات و خدمات آنان به حوزه اقتصاد به ویژه صنعت، تجارت و کشاورزی را گرامی بداریم و از آنان برای جوانان الگو بسازیم تا در اقتصاد جامعه موثر واقع شوند.

وی افزود: بر این باوریم این افراد به معنای واقعی کلمه «امین‌التجار»، متدین و خیرخواه بودند و ضروری است نسبت به انتشار آثاری برای معرفی آنان و تشریع ابعاد شخصیت‌شان به جامعه اقدام گردد.

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=32387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.