غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهادکشاورزی درباره وضعیت کالاهای اساسی باقی مانده در بنادر دبی به دلیل محاصره دریایی و تنش با امارات، اظهار داشت: مشکل کالاهای اساسی مانده در امارات در حال حل شدن است و حمل آنها آغاز شده است.
وی افزود: با رایزنیهای انجام شده دیگر مشکلی برای حمل و انتقال این کالاها به کشور نداریم و موانع در حال رفع شدن است.
بنابراین گزارش در پی افزایش تنشها در تنگه هرمز و با امارات بخشی از کالاهای اساسی واردات در بنادر دبی محبوس شده بود و حتی بر اساس اعلام رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق برنامه ریزی شده بود که این کالاها از مسیر عراق به کشور وارد شود که خبر جدید وزیر جهاد کشاورزی حکایت از حل این مشکل دارد.












ثبت دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰