معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از بخشهای شبکه ملی اطلاعات ایجاد قطب مرکز داده در کشور است و از آنجا که این مرکز جزو زیرساختهای ارتباطی کشور بوده و فرصتهای تکنیکی و اطلاعاتی بسیار زیادی برای کشور ایجاد میکند، به دنبال ایجاد و توسعه آن با همکاری بخش خصوصی هستیم.