• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل 3078 امروز 0
3
در نشست هيات رئیسه اتاق مشهد صورت گرفت:

اصلاح دستورالعمل تشکیل و اداره کمیسیون‌های تخصصی – مشورتی پارلمان بخش خصوصی خراسان رضوی

  • کد خبر : 11073
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
اصلاح دستورالعمل تشکیل و اداره کمیسیون‌های تخصصی – مشورتی پارلمان بخش خصوصی خراسان رضوی
هفتمین جلسه هيات رئيسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد و در آن دستورالعمل تشکیل و اداره کمیسیونهای تخصصی – مشورتی اتاق مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشهد؛ «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه در توضیح مفاد این جلسه عنوان کرد: این جلسه حاوی سه دستور کار بود اما نظر به اهمیت و حساسیت این دستورالعمل، عمده زمان جلسه صرف این بررسی شد.

وی اضافه کرد: پیش از این دفتر طرح و برنامه اتاق خراسان رضوی نظر تخصصی خود را پیرامون دستورالعمل تشکیل و اداره کمیسیون‌های تخصصی – مشورتی ارائه نموده بود که به اتکای همین دیدگاه کارشناسی و نظر به تجارب موجود از ادوار گذشته، بحث اصلاح این سند انجام پذیرفت. در ادامه مقرر گردید تا پس از نهایی شدن و تصویب آن در جلسه هیات نمایندگان اتاق مشهد، دستورالعمل مذکور به 20 کمیسیون تخصصی دوره دهم پارلمان بخش خصوصی استان، ابلاغ شود.

امتی متذکر شد: بررسی دو دستور کار دیگر یعنی ارائه اصلاحات آیین نامه معاملات اتاق و بررسی و تصویب نمایندگان اتاق در مجامع و شوراهای استان نیز به جلسه آتی هیات رئیسه موکول گردید.

تعیین نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد در 52 مجمع و شورای استانی

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی در خصوص مصوبات هشتمین جلسه هیات رئیسه نیز اظهار داشت: در این نشست، اصلاحات آیین نامه معاملات اتاق بررسی و در خصوص میزان و سقف خرید و فروش، تصمیماتی اتخاذ گردید. همچنین، حضور نمایندگان اتاق در ۵۲ مجمع و شورای استانی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و نمایندگان اتاق در این ساختارها مشخص شدند.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=11073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.