• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 3087 امروز 4
4
در دهمین جلسه هیات رئیسه اتاق مشهد مطرح شد؛ 

بررسی پیشنهادات تشکل‌ها، کمیسیون‌ها و محورهای تفاهم‌نامه با ارگان‌های دولتی

  • کد خبر : 13132
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
بررسی پیشنهادات تشکل‌ها، کمیسیون‌ها و محورهای تفاهم‌نامه با ارگان‌های دولتی
در دهمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، پیشنهادات تشکل‌ها، کمیسیون‌ها و محورهای تفاهم نامه با ارگان‌های دولتی به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان رضوی، محمود امتی، عضو هیات رییسه اتاق مشهد در تشریح جزئیات این نشست گفت: بنا به درخواست واصله از اتحادیه کارگزاران گمرکی مبنی بر ایجاد کمیسیون گمرک، تصمیم در این خصوص به 6 ماه آینده موکول می‌شود، چرا که بنا به مصوبه قبلی هیات نمایندگان اتاق در ابتدای آغاز به کار کمیسیون‌های 20 گانه، مقرر گردید چنان که در آینده تصمیم بر تشکیل کمیسیون جدیدی گرفته شد، باید پس از مدتی که کمیسیون‌ها شروع به کار کردند، این تصمیم اخذ گردد. 

وی با اشاره به درخواست شهرداری مشهد مبنی بر عقد تفاهم نامه‌ای میان اتاق بازرگانی و شهرداری عنوان کرد: هیات رئیسه اتاق با کلیات تفاهم نامه موافقت کرده و مقرر شد بندهای تفاهم نامه مورد بازنگری و اصلاح قرار بگیرد و حتی الامکان توافقنامه میان شورای شهر، شهرداری و اتاق بازرگانی منعقد گردد.

عضو هیات رئیسه اتاق استان افزود: مبحث دیگر در این نشست موضوع تهاتر ملک مجاور پروژه در حال ساخت جانباز بود که هیات رئیسه با کلیات طرح موافقت کردند و مقرر شد در خصوص این طرح مطالعه و بررسی بیشتری صورت بگیرد و در صورت صلاحدید و امکان، این ملک با سایر املاک اتاق تهاتر گردد.

امتی با اشاره به درخواست کمیسیون توسعه صادرات مبنی بر ایجاد نمایشگاه دائمی عنوان کرد: در این رابطه با شهرداری و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی رایزنی های لازم صورت می‌گیرد تا در آن محل، مکانی به منظور عرضه کالاهای صادراتی استان اختصاص داده شود.

عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی تصریح کرد: در خصوص موزه ملک که از آثار میراث فرهنگی واقع در خیابان امام خمینی (ره) است، صحبت های مقدماتی میان اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی صورت گرفته تا بهره برداری و استفاده از این مکان طی توافقی به اتاق بازرگانی واگذار شود که اعضای هیات رئیسه اتاق نیز از این موضوع استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به درخواست سازمان بورس جهت معرفی نماینده تام الاختیار مشهد در این سازمان، دو نفر از سوی اعضای هیات رئیسه به عنوان عضو اصلی و جانشین انتخاب شدند.

در پایان نشست نیز دبیرکل اتاق بازرگانی خراسان رضوی گزارشی از اقدامات انجام شده و در حال انجام، جهت سفر هیات نمایندگان اتاق ایران به مشهد و پیرو آن برگزاری نشست در مورخ  8 و 9 مهرماه ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=13132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.