• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل 3114 امروز 0
7
رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق ایران:

بخش زیادی از مباحث شورای گفت‌وگو به موضوعات مالیاتی مربوط می‌شود

  • کد خبر : 14250
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
بخش زیادی از مباحث شورای گفت‌وگو به موضوعات مالیاتی مربوط می‌شود
رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی ایران گفت: حدود 60 درصد موضوعات مطرح شده در شوراهای گفت‌وگوی استانی و کشوری به موضوعات مالیات، کار و تامین اجتماعی مربوط می‌شود و هیچ واحد صنفی وجود ندارد که مواجهه با این موضوعات نداشته باشد. این حوزه بسیار پرمخاطب، پرکار و پر مسئله‌ای است. الزام توفیق در پیگیری مباحث این بخش این است که دیگر ذی‌نفعان بخش خصوصی را در موضوعات مرتبط پای کار بیاوریم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، «محمود تولائی» در حاشیه اجلاس هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور در مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: لیست مسائل و مشکلات حوزه مالیات، کار و تامین اجتماعی بسیار زیاد است و شامل مسائلی از جمله مالیات ارزش افزوده، پایانه‌های فروشگاهی، معافیت‌های مالیاتی، قراردادها و… می‌شود. مواردی که دائما با آن مواجه هستیم.

وی در خصوص قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت: بسیاری از مشکلات قانون مالیات بر ارزش افزوده با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر به صورت ریشه‌ای حل شده و آنچه با آن مواجه هستیم از آن جایی ناشی می‌شود که ادارات کل مالیاتی منابعی برای استرداد این مالیات به بنگاه‌ها ندارند و این امر با تاخیر مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=14250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.