• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل 3173 امروز 7
6
در دوازدهمین نشست هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان تاکید شد؛

تقویت راهبردهای موجود در پایش محیط کسب‌وکار خراسان رضوی

  • کد خبر : 16390
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
تقویت راهبردهای موجود در پایش محیط کسب‌وکار خراسان رضوی
دوازدهمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با دستور کار نحوه ارزیابی شاخص‌های موثر بر محیط کسب و کار استان و دلایل افت این مولفه‌ها و توامان تقویت ساز و کار موجود برای بررسی این شاخص با هدف دستیابی به نتایج دقیق‌تر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در تشریح جزئیات این جلسه عنوان کرد: مدیر پایش طرح‌ها و برنامه‌های اتاق بازرگانی مشهد در این جلسه گزارشی از بُرش استانی طرح ملی پایش محیط کسب‌وکار ارائه نمود و اعضای این جلسه نیز پیرامون نحوه ارزیابی مولفه‌های موثر بر محیط کسب و کار استان و دلایل افت و نزول شاخص‌ها در گزارشات فصول گذشته، دیدگاه‌های خود را مطرح نمودند.

وی ادامه داد: برای بررسی دقیق‌تر، مقرر شد تا این موضوع بار دیگر در دستور کار این جلسه قرار بگیرد.

امتی خاطرنشان کرد: همچنین، تصمیم بر آن شد تا کمیته ای متشکل از هیات رئیسه کمیسیون بهبود فضای کسب و کار اتاق مشهد به سرپرستی «احمد اثنی عشری»، نایب رئیس پارلمان بخش خصوصی استان، موارد و پیشنهاداتی را که در خصوص شاخص‌های کسب و کار استان ارائه می‌شود، بررسی نماید. علاوه بر این مصوب شد تا آن گروه از مسائل محیط کسب و کار استان که بعضا با سازمان بازرسی مرتبط است، با نهاد مزبور در استان مورد مذاکره و رایزنی قرار بگیرد.

عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی یادآور شد: یکی دیگر از مصوبات دوازدهمین نشست هیات رئیسه اتاق مشهد در خصوص حضور دبیرکل اتاق در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان به منظور طرح موضوعات مرتبط با حوزه کاری پارلمان بخش خصوصی استان و اعضای این نهاد تشکلی بود.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=16390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.