• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل 3064 امروز 0
1
در شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی مطرح شد؛

تاکید بر تعاملات اتاق مشهد با اتاق‌های مشترک بازرگانی

  • کد خبر : 19706
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
تاکید بر تعاملات اتاق مشهد با اتاق‌های مشترک بازرگانی
شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با دستور کار ادامه بررسی گزارش اقدامات دفتر طرح و برنامه در زمینه هدفگذاری واحدهای اجرایی پارلمان بخش خصوصی استان برگزار شد. در این نشست بر ضرورت هم‌افازیی هیات رئیسه اتاق مشهد با اتاق‌های مشترک بازرگانی تاکید گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی اظهار داشت: در پانزدهمین جلسه که پیرو مباحث سه جلسه گذشته هیات رئیسه برگزار شد، بخش دیگری از گزارش اقدامات دفتر طرح و برنامه اتاق در هدف‌گذاری برای واحدهای اجرایی ارائه گردید و هیات رئیسه نظرات خود را درباره آن مطرح نمودند.

وی افزود: پیرو مباحثی که در نشست امروز مطرح شد، مصوب گردید که هیات رئیسه اتاق مشهد نکات اصلاحی خود را جهت تکمیل مباحث مربوط به هدفگذاری واحدهای اجرایی اتاق ارائه دهند و مسئولان دفتر طرح و برنامه اتاق نیز به منظور بررسی و مداقه بیشتر در این زمینه، جلساتی اختصاصی با هر یک از اعضای هیات رئیسه برگزار نمایند.

عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص دیگر مصوبات شانزدهمین نشست هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان گفت: مقرر گردید که به صورت فصلی از اعضای هیات مدیره اتاق‌های مشترک بازرگانی مستقر در استان یا اتاق‌های مشترکی که مرتبط با حوزه کاری استان هستند، دعوت به عمل آید و اعضای هیات رئیسه اتاق مشهد با آنان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازند. بر همین اساس، مصوب گردید که هیات رئیسه اتاق مشهد نشستی نیز با رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان برگزار نماید تا درباره مباحث مشترک بین دو اتاق تبادل نظر صورت گیرد.

امتی از تصمیم‌گیری به منظور فعالیت مجدد کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقاء اخلاق کسب‌وکار اتاق مشهد، به عنوان یکی دیگر از مصوبات شانزدهمین جلسه هیات رئیسه پارلمان بخش خصوصی استان نام برد.

وی افزود: همچنین، در بخشی از این جلسه، اخبار و موضوعات روز در خصوص مباحث مرتبط با اتاق و حوزه کاری کمیسیون‌ها مطرح گردید.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=19706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.