• امروز : شنبه - 6 مرداد - 1403
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3507 امروز 0
12
رئیس شورای پژوهشی اتاق بازرگانی خراسان رضوی مطرح کرد

اتخاذ رویکردی نوین در فعالیت شورای پژوهشی اتاق مشهد در دوره دهم

  • کد خبر : 20889
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
اتخاذ رویکردی نوین در فعالیت شورای پژوهشی اتاق مشهد در دوره دهم
رئیس شورای پژوهشی اتاق بازرگانی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این شورا در دوره دهم هیات نمایندگان اتاق مشهد، با رویکردی کاملا نوین فعالیت خواهد کرد، گفت: در راستای اتخاذ این رویکرد نوین، آیین نامه شورای پژوهشی اتاق مورد بررسی و بازنگری قرار خواهد گرفت و بار دیگر به تدوین آن خواهیم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌رضوی، «محمود امتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تشریح برآیند نخستین نشست شورای پژوهشی اتاق مشهد پرداخت و گفت: در اولین جلسه شورای پژوهش اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی،‌ به تشریح نحوه کار این شورا پرداختیم و چگونگی فعالیت و تدوین برنامه‌ عملکرد این شورا مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

وی توضیح داد: تاکید بر تثبیت جایگاه و اثرگذاری شورای پژوهش اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی برای ذی‌نفعان این اتاق،‌ ‌مبحث دیگری بود که در نخستین نشست درباره آن تبادل نظر صورت گرفت.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشهد ادامه داد: طبق ضوابط و مقرراتی که شورای پژوهشی اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی در رویکرد جدید خود مدنظر دارد، مصوب گردید ساختار و ظرفیت علمی و کاربردی این شورا با هدف تاثیرگذاری بر منافع اعضا و مخاطبان اتاق تدوین گردد. از طرفی، ایجاد یک رابطه دو سویه و موثر میان شورای پژوهشی و اعضای اتاق و استفاده از ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی-مشورتی ذیل اتاق و همچنین درنظر گرفتن شورای پژوهشی به عنوان یک مرجع علمی که قادر به ارائه راهکارهایی جهت رشد، ترقی و تعالی اقتصادی خراسان‌رضوی باشد؛ از دیگر نکاتی بود که در اولین جلسه این شورا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=20889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.