• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 3108 امروز 7
1
در بیستمین جلسه هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی صورت گرفت:

بررسی برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق بازرگانی مشهد در سال 1403

  • کد خبر : 25991
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
بررسی برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق بازرگانی مشهد در سال 1403
بیستمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با دستور کار تهیه و تصویب تقویم جلسات هیات رئیسه در سال 1403 و نیز، بررسی برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق بازرگانی مشهد در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: در بیستمین جلسه هیات رئیسه، در خصوص تهیه و تصویب تقویم جلسات هیات رئیسه در سال 1403 بحث و تبادل نظر گردید و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق بازرگانی مشهد در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بخشی از بررسی مبحث برنامه های عملیاتی و راهبردی اتاق در سال جاری به جلسه آینده هیات رئیسه و در فرصت مغتنم دیگر، موکول گردید.

امتی، از رئیس اتاق بازرگانی کرمان به عنوان مهمان ویژه بیستمین جلسه هیات رئیسه اتاق مشهد نام برد و گفت: در مباحثی که با آقای طبیب زاده مطرح گردید، مقرر شد در حوزه های مشترک اقتصادی دو استان همچون پسته، گردشگری، آب و انرژی و معدن، همچنین همگرایی اتاق های شرق کشور ، جلسات مشترکی در قالب نشستهای دوجانبه بین دو استان برگزار شود تا در عرصه بررسی کارشناسانه و مطالبه‌گری برای رفع چالش‌های موجود در این موضوعات، با قدرت بیشتری بتوان گام برداشت.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=25991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.