• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل 3166 امروز 6
2
در بیست و یکمین جلسه هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی صورت گرفت؛

تشریح جزئیات برنامه راهبردی اتاق مشهد در سال 1403

  • کد خبر : 26695
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
تشریح جزئیات برنامه راهبردی اتاق مشهد در سال 1403
بیست و یکمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با سه دستور کار بررسی رویدادهای اقتصادی اخیر، ادامه واکاوی برنامه راهبردی و عملیاتی اتاق مشهد در سال 1403 و نیز، طرح موضوع آیین نامه ماموریت‌های اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: در بررسی دستور کار مرتبط با طرح اخبار و رویدادهای اقتصادی اخیر، به دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا (ACD) و حضور اتاق مشهد در این رویداد اشاره شد. همچنین، اعضای هیات رئیسه اتاق مشهد در خصوص برگزاری نمایشگاه اکسپو 2024 و حضور اتاق مشهد و اتاق‌های بازرگانی مشترک در این رویداد به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: موضوع احکام بودجه اتاق ایران و اصلاحاتی که قرار است در آن صورت گیرد، مسئله دیگری بود که در این نشست به آن اشاره شد و مقرر گردید بررسی‌های لازم در این زمینه از سوی آقای اثنی عشری، نایب رئیس اتاق مشهد صورت پذیرد و گزارشی در این زمینه ارائه گردد. همچنین، مقرر شد در یک جلسه از نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور جهت رایزنی و تبادل نظر در خصوص مباحث بین‌المللی دعوت به عمل آید.

امتی ادامه داد: برنامه راهبردی و عملیاتی اتاق مشهد که با بودجه پیش بینی شده و مصوب سال 1403 تلفیق گردیده، در این نشست توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های اتاق خراسان رضوی ارائه گردید و موضوعات و مواردی که می‌بایست در قالب برنامه عملیاتی اتاق اجرایی شود، با جزئیات بیشتر تشریح شد و اعضای هیات رئیسه نظرات خود را در این خصوص مطرح نمودند.

عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی افزود: طرح موضوع آیین نامه ماموریت‌های اتاق مشهد، دیگر موضوع مورد بررسی در این جلسه بود که در این خصوص مقرر گردید نظراتی که پیش از این در این خصوص ارائه گردیده بود، از سوی آقای اثنی عشری، نایب رئیس اتاق خراسان رضوی جمع بندی و به هیات رئیسه ارائه گردد.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=26695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.