• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 3101 امروز 9
6
نایب رئیس اتاق خراسان رضوی در نشست با هیات مدیره بنیاد علمی کودک مطرح کرد؛

هم‌افزایی با بنیاد علمی حقوق کودک، گامی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی است

  • کد خبر : 15042
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
هم‌افزایی با بنیاد علمی حقوق کودک، گامی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی است
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، در دیدار با اعضای هیات مدیره بنیاد علمی کودک، هم‌افزایی با این بنیاد را گامی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در سطح شهر و استان دانست.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «احمد اثنی عشری» در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند انجمن حقوق کودک، هم‌افزایی با بنیاد علمی حقوق کودک را گامی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی دانست و اظهار کرد: هیات مدیره بنیاد علمی حقوق کودک می‌توانند با عضویت در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی به ویژه کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی، از پتانسیل تعامل با مدیران و ارگان‌های دولتی در جلسات بهره ببرند. از این رو پس از طرح درخواست بنیاد مذکور در خصوص افزایش تعاملات با اتاق مشهد، در هیات رئیسه اتاق، شیوه‌های همکاری و تعامل بیشتر با این تشکل بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اتاق بازرگانی خراسان رضوی از  طریق جامعه یاوری در جنوب خراسان، در زمینه ساخت مدرسه و کمک به ساکنان مناطق محروم فعال است و در سایر زمینه‌های حقوق کودک نیز در حد امکانات خود، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد؛ چرا که ورود به این حوزه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی است.

در ادامه نشست، «عباس شیخ الاسلامی»، «خدایی»، «محسن شرکا»، «فرشته سلجوقی» و «کوکبی» به عنوان اعضای هیات مدیره بنیاد علمی حقوق کودک، دغدغه‌های خود را در زمینه حقوق کودک و مسئولیت اجتماعی در قبال تضییع حقوق کودکان و حمایت از آن‌ها مطرح نموده و از ظرفیت ارتباط این بنیاد با تشکل‌های مختلف سخن گفتند.

به گفته اعضای هیات مدیره بنیاد علمی حقوق کودک، این تشکل با مجوز وزارت علوم تشکیل شده و دارای چند شاخه در تعدادی از استان‌هاست. آنان ضمن معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد در زمینه حقوق کودک، خواستار همکاری و مساعدت بیشتر اتاق بازرگانی خراسان رضوی در این حوزه شدند.

 

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=15042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.