• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل 3061 امروز 4
3
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

مجلس آینده باید به دنبال راه‌حل‌های اساسی در رفع چالش‌های اقتصادی باشد

  • کد خبر : 23800
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
مجلس آینده باید به دنبال راه‌حل‌های اساسی در رفع چالش‌های اقتصادی باشد
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: مجلس باید بداند دریافت مالیات از مسیرهای مختلف دردی را دوا نمی‌کند حتی مُسَکنی هم برای بهبود وضعیت اقتصادی موجود نیست. مشکلات اقتصادی کشور باید از بیخ و بن حل شود و این تنها با رفع تحریم امکان‌پذیر است. انتظار فعالان اقتصادی از مجلس آینده این است که به دنبال راه‌حل‌های اساسی در رفع چالش‌های اقتصادی کشور باشد.

محمدحسین روشنک در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: انتظار فعالان اقتصادی این است که مجلس شورای اسلامی به مطالب و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کند. رهبری رفع موانع در تحریم ها را به مجلس واگذار کرده‌اند و این وظیفه مجلس است که راه‌های قانونی برای رفع موانع تحریم را پیدا کند.

به گفته روشنک، تا وقتی که به موضوع اف ای تی اف توجه نکنیم، اقتصادمان سروسامان نمی‌گیرد. تا وقتی که به دنبال رفع تحریم‌ها نباشیم، مطمئنا اقتصاد کشور با تورم افسار گسیخته و کاهش ارزش پول هر ساله اداره می‌شود. این در حالی است که حقوق و دستمزد در راستای این تورم نیست که نشان می‌دهد کشور با پول‌های غیرواقعی اداره می‌شود که باعث کاهش ارزش پول ملی است و متضرر اصلی حقوق‌بگیرانی هستند که دریافت ثابت دارند.

وی با اشاره به اینکه مجلس باید مشکلات اساسی و راه‌حل‌های اساسی را پیگیری کند، تاکید کرد: مجلس باید به رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توجه ویژه کند و همان گفته‌ها را سرلوحه خود قرار دهد. تنها انتظاری که از مجلس آینده داریم اینکه به آنچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند، عمل کند. رهبری فرمودند انتخابات را کاری کنید که پرشور باشد و انتخاباتی فراگیر باشد. مقام معظم رهبری در جمع فعالان اقتصادی مطالبی را در این بخش عنوان کردند که مجلس آینده باید به آن عمل کند. اگر به آنچه مقام معظم رهبری فرمودند عمل شود به شما قول می‌دهیم همه مشکلات ما حل می‌شود.

روشنک یادآورشد: انتظار فعالان اقتصادی این است که به مطالب و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند. مقام معظم رهبری هیچ‌وقت نفرمودند دنبال رفع تحریم‌ها نروید. رهبری این موضوع را به مجلس شورای اسلامی واگذار کرده‌اند و این وظیفه مجلس است که راه‌های قانونی برای رفع تحریم را پیدا کند.

لینک کوتاه : https://news.mccima.com/?p=23800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.